Forum www.3p-4x4.fora.pl
Kraśnickie Forum OFF-ROAD'OWE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

więc jaki samochód byście radzili?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.3p-4x4.fora.pl Strona Główna -> Różne 4x4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
street_swc
Początkujący



Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:15, 14 Mar 2010    Temat postu: więc jaki samochód byście radzili?

Wybór mam pomiędzy Ferozą a Vitarą. Osobiście jestem bardziej za Ferozą lecz chciałbym zapoznać się z waszą opinią.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mirokez
Administrator



Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik

PostWysłany: Nie 20:40, 14 Mar 2010    Temat postu:

nie wiem jak feroza ale vitary strasznie gnija

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BARTEK W.
Początkujący



Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Janów Lubelski

PostWysłany: Nie 21:25, 14 Mar 2010    Temat postu:

Z tego co słyszałem od znajomych z Ferozami jest nieco lepiej, ale też ruda ich nieoszczędza.
Popatrz na dostepność części, na ewentualne poźniejsze motanie- z czym jest prościej, np: w ferozie z tyłu są resory, co bardziej może się popsuć sprężyna w Vitarze czy resor w Ferozie. Nie chcę Cię przekonywać do Vitary (choć każda pliszka swój ogonek chwali)
Oczywiście Ferozę tez można fajnie zmotać
W ferozie jest coś takiego jak regulacja twardości amortyzatoró,- nie wiem czy we wszystkich- ale w 99% pewnie już to nie działa, a koszt naprawy pewno spory.
Tak poza tym to podobne auta i wydaje mi się że co wybierzesz to rzecz Twojego gustu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
street_swc
Początkujący



Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:36, 14 Mar 2010    Temat postu:

regulacja twardości amorków jest tylko w wersjach limited, a i właśnie czy mógłby mi ktoś wyjaśnić na jakiej zasadzie to działa bo jestem strasznie zielony w takich sprawach Sad a co do Vitary czy dużo pracy jest z jej podniesieniem ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mirokez
Administrator



Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik

PostWysłany: Nie 21:37, 14 Mar 2010    Temat postu:

vitara jest pewnie wygodniejsza bo zawieche ma na sprezynach a feroza przod na drazkach a tyl na resorach. Wydaje mi sie ze jednak feroze latwiej zmotac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BARTEK W.
Początkujący



Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Janów Lubelski

PostWysłany: Nie 22:09, 14 Mar 2010    Temat postu:

street_swc napisał:
regulacja twardości amorków jest tylko w wersjach limited, a i właśnie czy mógłby mi ktoś wyjaśnić na jakiej zasadzie to działa bo jestem strasznie zielony w takich sprawach Sad a co do Vitary czy dużo pracy jest z jej podniesieniem ??

Podnieść Vitarę mozna już za około 200 zł, wszystko zależy jak wysoko, czy na zawieszenieu czy jeszcze ba budzie, Koszt podkładek gumowych do moni lifty to około 100 zł.
Mój ostatni lift zawieszenia kosztował spręyny używane przód plus tył około 150 zł amorki od poldota 140 zł plus robota, zaznaczam że jest to lift home made robiony na własną rękę, bez żadnych atestów itp. gotowy oryginalny lift kosztuje już nieco więcej, nawet więcej niż nieco.
Piszę to wszystko w duuużym skrócie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
street_swc
Początkujący



Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:18, 14 Mar 2010    Temat postu:

czyli feroze łatwiej Very Happy do resorów dystanse a przód podkręcić na drążkach Smile a bez podnoszenie budy jakie można do Vitary max opony wsadzić takie żeby nic nie ocierało?? sorry że was tak męczę pytaniami ale pragnę dużo wiedzieć Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BARTEK W.
Początkujący



Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Janów Lubelski

PostWysłany: Nie 22:27, 14 Mar 2010    Temat postu:

Nie podnosisz budy, podcinasznadkola żeby wsadzić 30- 31'
Bez robienia niczego- 225/75/15 powinny wejśc
Zachęcam do odwiedzenia tej stronki odnośnie Vitary:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
street_swc
Początkujący



Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:58, 15 Mar 2010    Temat postu:

drodzy panowie znalazłem takie ogłoszenie [link widoczny dla zalogowanych]
co byście mogli wywnioskować ze zdjęć?? Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mirokez
Administrator



Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik

PostWysłany: Pon 22:23, 15 Mar 2010    Temat postu:

No chyba calkiem spoko. Nie wierze w ten przebieg no chyba ze licznik sie juz przekrecil Very Happy. Ciekawe jak blacha wyglada pod tymi progami. No ale jak by nie bylo z fotek nic dokladnie nie dowiesz. Napewno musisz miec oprocz kasy na zakup auta, kase na tzw pakiet startowy nie mowie tu o przerabianiu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
street_swc
Początkujący



Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:55, 15 Mar 2010    Temat postu:

pakiet startowy czyli wymiana olei, rozrząd itp.? czy chodzi tu o prawdopodobieństwo że się silnik rozleci i trzeba wymieniać? Very Happy lub zawieszenie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mirokez
Administrator



Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik

PostWysłany: Pon 22:58, 15 Mar 2010    Temat postu:

pakiet startowy tzn ze trzeba doprowadzic samochod do porzadku. Zeby jezdzil i byl sprawny a potem mozna myslec o przerobkach. Zapewniam Cie ze napewno bedzie tam cos do naprawy. Jak w kazdym takim leciwym 4x4

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
street_swc
Początkujący



Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:20, 15 Mar 2010    Temat postu:

ja się oczywiście z tym liczę Very Happy ale mam nadzieję że nie będzie aż tak strasznie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BARTEK W.
Początkujący



Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Janów Lubelski

PostWysłany: Pon 23:25, 15 Mar 2010    Temat postu:

Pojechać z kimś co wie o co chodzi, sprawdzić co ono warte, czy duzo rdzy, w jakim stanie napędy, opony, czy szpachelka jest, czy malowane, jak silnik pracuje itp. jak juz po zakupie, to oleje, filtry, wszystkie płyny ustrojwe, rozrząd, hamulce

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzoza
Początkujący



Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lublin

PostWysłany: Wto 9:24, 16 Mar 2010    Temat postu:

Ja wiem jedno wszystko nadaje sie do zmotania tylko kwestia zaparcia i niestety kasy a jak wszystkim wiadomo "JAZDA PO BAGNACH WCIAGA " to i kasy idzie coraz wiecej i wiecej a Juz nie wspomne o tym ze po wszystkich wyjazdach jest w samochodzie cos do zrobienia A TO KILKASET KUCY DOLOZYC A TO JAKAS CZESC ZOSTANIE GDZIES W BLOCIE ( co prawda ten temat nie istnieje w samochodach uzywanych tylko do terenu bo tam jest tak ze jesli auto jest w stanie dalej przemieszczac sie bez tej urwanej czesci to znaczy ze byla ona zbedna Wink) no ale ze zdaniem jest jak z dupa wszyscy maja swoje i juz Lecz teraz wiem jedno jesli dzis bym zaczynal zabawe w teren to napewno samuraj tani w kupnie latwy w naprawie jeszzce lepszy do motania

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.3p-4x4.fora.pl Strona Główna -> Różne 4x4 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin